عرضه جهانی شیائومی 12 در فوریه یا مارس 2022

چند روز پیش شیائومی از جدیدترین پرچمدارهایش رونمایی کرد، اما این محصولات فعلا تنها در بازار چین عرضه می‌شوند و خبری از عرضه آن‌ها در بازار جهانی نیست. با این حال به گفته یکی از منابع، باید منتظر عرضه جهانی شیائومی 12 در اواخر فوریه یا اوایل مارس 2022 باشیم.

 

چند روز پیش سری شیائومی 12 معرفی شد. سه مدل جدید در خط تولید پرچم‌داران شیائومی رونمایی شد، اما این شرکت هیچ جزئیاتی در رابطه با دردسترس بودن آن‌ها فاش نکرد. اکنون، گزارش جدیدی از MySmartPrice جدول زمانی احتمالی عرضه جهانی شیائومی 12، شیائومی 12 پرو و شیائومی 12 ایکس را به ما ارائه می‌دهد.

به گزارش گیزموچاینا، موکول شارما، افشاگر شناخته‌شده دنیای فناوری، فاش کرد غول فناوری چینی ممکن است در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی جهانی گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود تا پایان فوریه یا اوایل مارس ۲۰۲۲ باشد. او همچنین اضافه کرد احتمالاً سری شیائومی 12 هم‌زمان یا بلافاصله پس از عرضه‌ی جهانی آن در هند به فروش خواهد رسید. متأسفانه، هنوز جزئیات بیشتری مانند تاریخ دقیق عرضه در خارج از چین فاش نشده است.

شیائومی 12 و 12 ایکس دارای صفحه‌نمایش ۶.۲۸ اینچی Full HD+ AMOLED با نرخ نوسازی 12۰ هرتز هستند. از سوی دیگر، نسخه‌ی پرو با پنل بزرگتر ۶.۷۳ اینچی 2K AMOLED و نرخ نوسازی یکسان با مدل دیگر عرضه می‌شود. اسنپدراگون ۸ نسل یک در شیائومی 12 و نسخه‌ی پرو آن قرار گرفته، در حالی‌که برای 12 ایکس از اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده شده است.

شیائومی 12 پرو دارای باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 12۰ واتی پشتیبانی می‌کند و درون 12 و 12 ایکس باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته که توانایی شارژ سریع ۶۷ واتی را دارد. همچنین شایعه شده این شرکت روی نسخه‌ی اولترا پرچم‌دار جدید خود نیز کار می‌کند که ظاهراً در ماه فوریه عرضه خواهد شد. بنابراین، ممکن است عرضه‌ی رسمی سه مدل دیگر، هم‌زمان با رونمایی از نسخه‌ی جدید انجام شود. البته این مسئله حدس و گمانی بیش نیست، پس باید منتظر اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر بمانیم.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.