سامسونگ گلکسی S21 FE 5G معرفی شد

امروز سامسونگ گلکسی S21 FE 5G به سری گوشی‌های گلکسی S21 پیوست.

امروز سامسونگ گلکسی S21 FE 5G به سری گوشی‌های گلکسی S21 پیوست. این گوشی به برخی از محبوب‌ترین جنبه‌های گلکسیS21 شامل طراحی، عملکرد، دوربین و اتصال به اکوسیستم یکپارچه گلکسی مجهز شده است.

به گزارش روابط عمومی سامسونگ، تی‌ام رو، سرپرست و مسئول بخش تجربه موبایل (MX) سامسونگ، می‌گوید: در سامسونگ، ما بر ارائه آخرین نوآوری‌های موبایل به تعداد متنوع‌ و بیشتری از افراد تمرکز کرده‌ایم.

طراحی سامسونگ گلکسی S21 FE 5G

طراحی S21 FE 5G شامل قاب Contour-Cut نمادین است که به طور یکدست با محفظه دوربین ادغام می‌شود تا گوشی ظاهری یکپارچه پیدا کند. سامسونگ در حال ارائه راهکارهای بیشتری به کاربران است. آن هم با انتخاب چهار رنگ جدید زیتونی، بنفش روشن، سفید یا سیاه، که همگی دارای روکشی مه‌مانند و شیک هستند. گلکسی S21 FE 5G دارای بدنه‌ای شیک و باریک به ضخامت ۷.۹ میلی‌متر است، بنابراین می‌تواند به راحتی در جیب جا شود.

گوشی سامسونگ گلکسی S21 Fe 5G

مشخصات سخت‌افزاری سامسونگ گلکسی S21 FE 5G

کاربران سامسونگ می‌گویند قدرت و صفحه‌نمایش برای حرکت رو به جلو در دنیای ۲۴/۷ امروز ضروری است. به همین دلیل S21 FE 5G به جدیدترین پردازنده گلکسی مجهز شده که در سری S21 هم استفاده می‌شود. نرخ پاسخگویی لمسی جدید ۲۴۰ هرتز در S21 FE 5G در همه بازی‌ها به آنها امکان واکنش فوق سریع می‌دهد تا بازی با موبایل را به سطح بالاتری ببرند. این بازی‌ها به لطف نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز S21 FE 5G، که بالاترین وضوح را در صفحه‌نمایش Dynamic AMOLED 2X ارائه می‌کند، بسیار روان به نظر می‌رسند.

باتری‌های بادوام نیز برای کاربران گلکسی اولویت اصلی است. بنابراین S21 FE 5G مجهز به یک باتری برای تمام روز است که ساخته شده تا از محل کار تا خانه و هر جای دیگری دوام بیاورد. باتری S21 FE 5G با قابلیت شارژ ۲۵ واتی تقویت شده است، بنابراین کاربران می‌توانند باتری خود را تنها در ۳۰ دقیقه بیش از ۵۰ درصد شارژ کنند و از عملکرد S21 FE 5G بهره‌مند شوند.

کیفیت دوربین سامسونگ گلکسی S21 FE 5G 

S21 FE 5G به همان تنظیماتی که برای ثبت واضح‌ترین عکس‌های جهان استفاده می‌شود مجهز است. عکاسان آماتور و حرفه‌ای می‌توانند بدون دردسر تصاویر را ویرایش کنند و به اشتراک بگذارند. همچنین تنظیمات حالت شب این گوشی در مقایسه با S20 FE بهبود یافته است. اکنون، کاربران می‌توانند هنگام عکسبرداری در شب، عکس‌های کم‌نور را بهبود بخشند و در تاریک‌ترین شرایط عکس‌های شفاف بگیرند.از دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی S21 FE 5G برای گرفتن یک سلفی با کیفیت بالا استفاده کنید. قابلیت‌های بهبودیافته AI Face Restoration نیز باعث می‌شود همه به بهترین شکل ظاهر شوند. به‌علاوه، با ضبط دوگانه می‌توانید در جریان اتفاقات پیش و پشت سر خود قرار بگیرید.

تجربه موبایلی شخصی‌سازی‌شده و ایمن

به‌ لطف رابط کاربری بصری One UI 4 سامسونگ، می‌توانید تلفن همراه مورد نظر خود را طراحی کنید. با گزینه‌های شخصی‌سازی عمیق‌تر و کنترل‌های حریم خصوصی قوی‌تر، شما تلفن همراه‌تان را کنترل می‌کنید.

با قابلیت‌های توسعه‌یافته، می‌توانید صفحه‌های اصلی، آیکون‌ها، اعلان‌ها، تصاویر پس‌زمینه و موارد دیگر را دوباره تصویرسازی کنید؛ به عنوان مثال، ویجت‌ها را در نظر بگیرید که برای ارائه گزینه‌های شخصی‌سازی عمیق، دوباره طراحی شده و ارتقا یافته‌اند. S21 FE 5G با داشبورد حریم خصوصی جدیدی ساخته شده است که امنیت و کنترل‌های حریم خصوصی را در یک مکان مناسب جمع و تجربه One UI 4 را در گلکسی S21 FE 5G امن و یکپارچه می‌کند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.