وزیر ارتباطات خبر داد:

در یک هفته اخیر 32 روستا بالای 20 خانوار به اینترنت متصل شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آخرین پست اینستاگرامی خود از اتصال ۳۲ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور به اینترنت خبر داد.

عیسی زارع‌پور در پست اینستاگرامی خود با انتشار خبر اتصال ۳۲ روستا به اینترنت نوشت: همکارانم در بخش توسعه ارتباطات روستایی به طور جهادی مشغول پیگیری اتصال روستاها به شبکه ارتباطی پایدار و پرسرعت هستند.

زارع‌پور با تاکید بر اینکه این اولین گزارش هفتگی با جزییات است، نوشت: خوشحال می‌شوم ساکنان این روستاها از همین طریق یا با ارسال پیامک به شماره ۰۹۱۲۲۹۹۶۳۲۱ یا از طریق کانال‌های من در پیام‌رسان‌های داخلی با نشانی EisaZarepour، تجربه کاربری خودتان را به اشتراک بگذارید. این کار یک جور نظارت میدانی نیز است.

بر اساس جدول منتشر شده در پست اینستاگرامی زارع‌پور، روستاهای سربست و باغک جنوبی (بوشهر)، احمدآباد (خراسان رضوی)، کرگی پایین، منجین، کله سهران، کرگی گزدان و کرگی بالا، ناصرآباد پایین و شهرک درودی، کلگ ادرناگ، روسرشار، بدان، گوگدیم شارگ، نونکندان و دنسر شارگ (سیستان و بلوچستان)، شهرک غدیر، اسلام آباد، دارنجان، محمودآباد و محمود آباد سیاخ دارنگون (استان فارس)، دم اب (چهارمحال و بختیاری)، رستاق و گزدان (هرمزگان)، بکونی خوزستان، مقصودآباد و سرزه سفلی (کرمان)، قره بناس (کرمانشاه)، توت (مرکزی)، کنجوران علیا (همدان) در بازه زمانی ۲۹ آذر تا ۶ دی‌ ۱۴۰۰ به اینترنت متصل شده‌اند.

بر این اساس روستاهای مرتبط با، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان و همچنین فارس تحت پوشش اپراتور ایرانسل قرار گرفته‌اند.

همچنین روستاهای زیرمجموعه چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان تحت پوشش همراه اول قرار گرفته‌اند.

اپراتور های‌وب هم روستاهای عنوان شده در خوزستان، کرمان، کرمانشاه، مرکزی، همدان و سیستان و بلوچستان را تحت پوشش قرار داده است.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.