تماشا کنید: جدیدترین تریلر رسمی فیلم سینمایی The Tragedy of Macbeth

جدیدترین تریلر رسمی فیلم سینمایی The Tragedy of Macbeth (تراژدی مکبث) با بازی دنزل واشنگتن در نقش اصلی منتشر شد.

جدیدترین تریلر رسمی فیلم سینمایی The Tragedy of Macbeth به کارگردانی جوئل کوئن، محصول استودیو A24 منتشر شد.

فیلم تراژدی مکبث (The Tragedy of Macbeth) قرار است ۱۴ ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰) از طریق اپل تی‌وی پلاس منتشر می‌گردد. این فیلم را جوئل کوئن (Joel Coen) کارگردانی کرده است.

چند روز قبل از عرضه روی پلتفرم اپل، جدیدترین تریلر رسمی فیلم سینمایی The Tragedy of Macbeth برای آن منتشر شده است که جلوه‌های بصری خیره‌ کننده این اثر را به نمایش گذاشته است. تریلر رسمی فیلم سینمایی The Tragedy of Macbeth، هم‌چنین بیننده‌‌ها را با درون مایه ترسناک و خوفناک فیلم آشنا می‌کند.

جدیدترین تریلر رسمی فیلم سینمایی The Tragedy Of Macbeth (تراژدی مکبث)

فیلم تراژدی مکبث، یک اقتباس تازه از یکی از دوست‌داشتنی‌ترین آثار شکسپیر است. این فیلم، از لحاظ بصری واقعا یک شاهکار به شمار می‌رود که به دنبال اکران محدود خود در سینماها، با ستایش منتقدان روبه‌رو شده است. این تریلر همچنین رابطه جذاب و خیره‌کننده میان دو بازیگر اصلی را به خوبی نشان می‌دهد.

نقش‌های اصلی فیلم تراژدی مکبث را دنزل واشنگتن (Denzel Washington) و فرانسیس مک‌دورمند (Frances McDormand) بازی کرده‌اند. این دو نقش لرد و بانو مکبث را بازی می‌کنند. این دو عمقی به این کاراکترها دادند که تنها از این دو بازیگر برجسته می‌توان انتظارش را داشت.

این فیلم سیاه و سفید به کارگردان جوئل کوئن و فیلمبردار برونو دلبونل (Bruno Delbonnel) این اجازه را داده تا تصاویری بسیار خارق‌العاده خلق نمایند، تصاویری که واقعا تماشایی هستند و بیننده را در حیرت فرو می‌برند.

فیلم تراژدی مکبث، اولین فیلمی است که جوئل کوئن بدون برادر خود یعنی ایثن کوئن (Ethan Coen) آن را کارگردانی کرده است. ایثن کوئن تصمیم گرفته تا از دنیای سینما اندکی فاصله بگیرد تا بیشتر در زمینه تئاتر کار کند. جوئل کوئن علاوه بر کارگردانی این فیلم، فیلم‌نامه اقتباسی آن را نوشته است.

جوئل کوئن داستان‌های اضافی را حذف کرده است تا تمرکز داستان و فیلم تنها روی کشمکش اصلی قرار داشته باشد. از دیگر بازیگران فیلم تراژدی مکبث می‌توان برتی کارول (Bertie Carvel)، الکس هاسل (Alex Hassell)، کوری هاوکینز (Corey Hawkins)، هری مرلینگ (Harry Melling) و برندن گلیسون (Brendan Gleeson) را نام برد.

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.