آپدیت اندروید 12 برای Galaxy S10 Lite منتشر شد

آپدیت اندروید 12 برای Galaxy S10 Lite منتشر شد. یکی از گوشی های پرطرفدار سامسونگ که کاربران بسیاری دارد.

آپدیت اندروید 12 برای Galaxy S10 Lite منتشر شد. یکی از گوشی های پرطرفدار سامسونگ که کاربران بسیاری دارد. تلفنی که هرگز دنباله ای نداشت زیرا تقریباً شش ماه بعد با گلکسی S20 FE جایگزین شد. سامسونگ پس از مراحل بروزرسانی گوشی های هوشمند خود، آپدیت اندروید 12 را همراه با One UI 4.0 برای گلکسی اس 10 لایت منتشر کرد.حالا به لطف انتشار آپدیت اندروید ۱۲، Galaxy S10 Lite در صدر اخبار قرار گرفته است.

این بروزرسانی به نسخه بین‌المللی گلکسی S10 لایت با شماره مدل SM-G770F اختصاص دارد. در آپدیت جدید، امکان شخصی سازی بیشتری به لطف ویجت و تم‌های جدیدتر خواهید داشت.

آپدیت اندروید 12 برای Galaxy S10 Lite با شماره ورژن G770FXS6FULA که حاوی وصله امنیتی ماه دسامبر است، زودتر از همه در اسپانیا قابل دسترس شد و به زودی مناطق دیگری هم به آن خواهند پیوست.

اگر اعلان به روزرسانی را دریافت کرده‌اید که می‌توانید با تپ کردن بر روی آن، آپدیت اندروید ۱۲ را بر روی Galaxy S10 Lite خود بارگیری و نصب کنید. در رابط کاربری One UI 4.0، ظاهر بسیاری از اپ‌های سامسونگ نوسازی شده و آپشن‌های جدیدی هم برای شخصی‌سازی ویجت‌ها و Material You وجود دارد.

اگر گوشی گلکسی S10 لایت دارید، می‌توانید برای نصب اندروید 12 امکان دسترسی به آپدیت را از اپ Settings و منوی بروزرسانی نرم‌افزاری بررسی کنید؛ یا اینکه منتظر دریافت نوتیفیکیشن مربوطه بمانید.

اگر هنوز نوتیفیکیشن دوازدهمین نسخه از سیستم عامل اندروید را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به «تنظیمات» و «به روزرسانی» و سپس با تپ کردن بر روی «بارگیری و نصب»، وجود این به روزرسانی را بررسی کنید.

 

 

مطالب مرتبط
1 دیدگاه
  1. آواتار Mry
    Mry می‌گوید

    دستی هم بررسی کردم اما هنو خبری نیس انگار?

ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.