تماشا کنید: رونمایی از گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90

با انتشار یک تیزر تبلیغاتی، طراحی گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 رسما نشان داده شد.

شرکت لنوو به تازگی طراحی گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 را به نمایش گذاشته است.

شرکت لنوو در چند روز گذشته دو دستگاه دستی بازی مبتنی بر اندروید را معرفی کرده است. این محصولات شامل یک مدل گوشی هوشمند و یک مدل تبلت هستند که با برند Legion این شرکت عرضه خواهند شد. نام رسمی گوشی هوشمند Legion Y90 و نام رسمی تبلت Legion Y700 عنوان شده است.

حساب رسمی Lenovo Legion در شبکه اجتماعی چینی Weibo در آخرین پست خود یک تیزر ویدیوئی را منتشر کرده است که طراحی گوشی هوشمند گیمینگ Lenovo Legion Y90 را نشان می‌دهد. این کلیپ تایید می‌کند که این گوشی از پنل پشتی شیشه‌ای خمیده و فریم فلزی برخوردار است. می‌توان نتیجه گرفت که طراحی گوشی لنوو Legion Y90 از طراحی گوشی Lenovo Legion Phone Duel 2 الگو گرفته است.

همانطور که در ویدیو دیده می‌شود، یک سیستم دوربین دوگانه در مرکز پنل پشتی قرار می‌گیرد. در وسط پنل پشتی گوشی همچنین دریچه‌ای برای کاهش حرارت، چراغ RGB به شکل Y و فلش LED قرار دارد. نام برند LEGION نیز در کنار آن‌ها حک شده است. این گوشی در پنل جلو، برخلاف اکثر گوشی‌های هوشمند معمولی، فاقد بریدگی قطره‌ای یا سوراخ پانچ است. درعوض، در بالای صفحه نمایش یک اسپیکر کشیده و یک دوربین سلفی قرار گرفته است. اگرچه صفحه نمایش تخت خواهد بود، اما گوشه‌های آن منحنی است.

در سمت راست گوشی دو دریچه دیگر قرار داده شده که دکمه پاور در میان آن‌ها تعبیه شده است. یک میکروفون ثانویه نیز در بالای گوشی وجود خواهد داشت. تیزر‌های قبلی نشان داده بود که این گوشی دارای دو درگاه USB Type-C است که یکی در سمت چپ و دیگری در پایین دستگاه قرار گرفته اند. همچنین یک دکمه تنظیم صدا در سمت چپ و یک اسلات سیم کارت و همچنین یک سوراخ میکروفون اصلی در پایین دستگاه نشان داده شده است.

گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90

بر اساس گزارش‌های قبلی، گوشی هوشمند گیمینگ لنوو Y90 از صفحه‌نمایش ۶.۹۲ اینچی E4 AMOLED محصول شرکت ساسمونگ بهره می‌برد که مجهز به HDR با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۷۲۰ هرتز و قابلیت انتشار کم نور آبی می‌باشد. این دستگاه مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ همراه با رم LPDDR5، فضای ذخیره سازی UFS 3.1 و فناوری خنک کننده دوگانه هوا است. شرکت لنوو هنوز به طور رسمی تاریخ عرضه گوشی Legion Y90 و تبلت Legion Y700 را اعلام نکرده است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.