جذاب ترین محصولات عرضه شده در نمایشگاه CES 2022

در این مقاله بهترین محصولات ارایه شده در نمایشگاه CES 2022 از دید Android Authority را معرفی می‌کنیم.

نمایشگاه بین‌المللی CES هر ساله در لاس وگاس ایالت نوادای ایالات متحده آمریکا برگزار می‌شود و یکی از معتبرترین رویداد‌های حوزه فناوری و تکنولوژی می‌باشد. امسال نیز این نمایشگاه در تاریخ ۱۵ دی ماه فعالیت خود را آغاز کرد. در زیر به بررسی بهترین محصولات ارائه شده در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ از دید Android Authority می‌پردازیم.

گوشی‌ها و گجت‌های پوشیدنی

نمایشگاه Ces 2022

بهترین گوشی هوشمند: Samsung Galaxy S21 FE
Samsung Galaxy S21 FE سنت اخیر نسخه‌های فن ادیشن سامسونگ را ادامه می‌دهد: ارائه نسخه‌های مقرون به صرفه از گوشی‌های ممتاز. با نزدیک شدن به عرضه گوشی Galaxy S22 سامسونگ، Galaxy S21 FE از نظر طرفداران تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. اما بدلیل مقرون به صرفه بودن و مشخصات خود، تا مدت‌ها مورد علاقه کاربران خواهد بود.

بهترین گوشی مقرون به صرفه: نوکیا G400
نوکیا G400 یک شبکه 5G زیر ۶ گیگاهرتز در سطح پایه را ارائه می‌دهد، بدون اینکه به ضرر شما باشد. همچنین دارای باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز بر روی نمایشگر و پشتیبانی از اپراتور تمامی شرکت‌های بزرگ ایالات متحده می‌باشد.

بهترین لوازم جانبی موبایل: کوله پشتی Targus Cypress Hero EcoSmart

شاید بپرسید کوله پشتی چگونه لوازم جانبی موبایل است.کوله پشتی Targus Cypress Hero EcoSmart دارای فناوری Find My اپل می‌باشد. در صورتی که گوشی آیفون خود را گم کردید، می‌توانید دکمه‌ای را روی کوله پشتی فشار دهید تا تلفنتان زنگ بخورد. همچنین، اگر کوله پشتی خود را گم کردید، می‌توانید با برنامه Find My Tech به سرعت آن را پیدا کنید. این کوله پشتی سازگار با محیط زیست است و از ۲۶ بطری پلاستیکی بازیافتی ساخته شده است.

نمایشگاه Ces 2022

بهترین گجت پوشیدنی: ساعت هوشمند Garmin Venu 2 Plus

ساعت هوشمند Garmin Venu 2 Plus تمامی قطعات Venu 2 اصلی را دارد و از تماس و دستیار‌های صوتی پشتیبانی می‌کند. Venu 2 Plus یک دستیار صوتی آگنوستیک است که از طریق بلوتوث تلفن همراه شما به Siri، Bixby یا Google Assistant متصل می‌شود.

بهترین نوآوری پوشیدنی: MindMics

MindMics یک ایده بسیار جالب می‌باشد. این محصول می‌تواند با استفاده از Infrasonic Hemodynography معیار‌های بسیار حساس بدن را ثبت کند. این فناوری به قدری حساس است که می‌تواند باز و بسته شدن دریچه‌های قلب شما را بشنود و در عین حال میزان تنفس و سطوح استرس را نیز ردیابی کند. MindMics که برای ردیابی تناسب اندام در طول روز شما طراحی شده است و به شما این امکان را می‌دهد که هر زمان که هدفون‌های مجهز به MindMics خود را می‌گذارید، یکبار داده‌های مربوط به سلامت شما در آن ذخیره می‌شود.

محصولات صوتی

نمایشگاه Ces 2022

بهترین هدفون: JBL Quantum TWS
هدفون‌های بی سیم، مدت هاست بدلیل تاخیر از چیزی که گیمر‌ها نیاز دارند عقب مانده اند. Quantum TWS یک هدفون بی سیم شامل یک دانگل USB برای کاهش تاخیر می‌باشد و تمام انتظارات یک گیمر را برای یک بازی بدون تاخیر برآورده می‌سازد.

بهترین هدست بازی: HyperX Cloud Alpha Wireless

باتری هدفون بازی HyperX Cloud Alpha Wireless دارای امکان بیش از ۳۰۰ ساعت پخش مداوم، استاندارد جدیدی را برای طول عمر هدست بازی ارائه کرده است.

بهترین نوار صوتی:  TCL Alto9

Soundbars یا نوار صوتی یکی از راه‌های تقویت صدای خروجی تلویزیون می‌باشد. نوار‌های صوتی TCL Alto 9 ویژگی‌های سطح بالایی را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه‌تر از بسیاری از رقبا ارائه می‌دهند. این نوار‌های صوتی با پشتیبانی از Dolby Atmos و صدای فراگیر ۷.۱.۴ و همچنین استفاده از فناوری RayDanz TCL ویژگی‌های یک نوار صوتی ایده آل و مقرون به صرفه را دارا هستند.

بهترین نوآوری صوتی: Roland AeroCaster

AeroCaster به شما امکان می‌دهد چندین ویدیو و فایل صوتی گوشی هوشمند را به صورت بسیار ساده و مقرون به صرفه ضبط و ترکیب کنید.

لپ تاپ‌ها

نمایشگاه Ces 2022

بهترین لپ تاپ:Dell XPS13 Plus 

XPS 13 Plus با استفاده از سیلیکون پردازنده دوازدهم اینتل و حداکثر ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5 دارای صفحه کلید با کلید‌های بزرگتر، برای کسانی که به تاپ بار اپل علاقمند هستندمناسب می باشد. XPS 13 Plus دارای یک ردیف خازنی نوار لمسی است و یک صفحه نمایش شیشه‌ای جدید و زیبا می‌باشد.

بهترین لپ تاپ گیمینگ: Alienware X۱۴

Alienware X14 نازک‌ترین لپ تاپ ۱۴ اینچی بازی است. در صورتی که قابلیت حمل برای شما مهم باشد Alienware X14 لپ تاپ مناسبی برای شما خواهد بود. X14 همچنین تنها لپ‌تاپ بازی ۱۴ اینچی است که از فناوری‌های G-Sync و Advanced Optimus انویدیا پشتیبانی می‌کند. این لپ تاپ تقریبا لپ تاپ گران قیمتی است. با این وجود، دستگاهی با عملکرد بالا و ظاهر این چنینی مطمئناً طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد.

نمایشگاه Ces 2022

بهترین کروم بوک: کروم بوک Asus Chromebook Flip CX5

کروم بوک Asus Chromebook Flip CX5 با پردازنده نسل دوازدهم اینتل و سیستم عامل کروم، یک لپ تاپ فوق‌العاده بادوام با گواهی MIL-STD 810H می‌باشد.

بهترین لپ تاپ ۲ در ۱: Lenovo Yoga9i

در حالی که بیشتر سازندگان لپ‌تاپ‌، به دنبال حذف قسمت‌هایی از محصولات خود هستند، لنوو یک بخش کلاسیک را مجدد به لپ تاپ‌های خود بازگردانده است. کلید‌های میانبر فیزیکی. از این کلید‌ها می‌توان برای جابه‌جایی بین حالت روشن و تاریک، نمایه‌های عملکردی و صوتی، تغییر حالت تاری پس‌زمینه در تماس‌های ویدیویی و … استفاده کرد. این دکمه‌ها سبب سهولت در انتخاب منو‌های رایج می‌شوند.

بهترین نوآوری لپ تاپ: ایسوس Zenbook Fold 17

در نمایشگاه CES 2022، ایسوس با Zenbook Fold 17 همه توجه‌ها را به خود جلب کرد. در حالی که قبلا شاهد لپ تاپ‌های تاشو ThinkPad X1 Fold بودیم، Zenbook Fold 17 بیشتر از قبل اندازه صفحه نمایش را افزایش می‌دهد. Zenbook Fold 17 را در چندین حالت می‌توان تنظیم کرد: حالت تبلت ۱۷.۳ اینچی. صفحه نمایش با اندازه کامل و صفحه کلید خارجی؛ یا صفحه نمایش نیمه تا شده با صفحه کلید متصل  شبیه یک نت بوک.

تلویزیون و مانیتور

نمایشگاه Ces 2022

بهترین تلویزیون: Sony A۹۵K QD-OLED

تلویزیون‌های Sony Master Series A95K در اندازه‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی عرضه می‌شود. A95K یک تلویزیون 4k و ۱۲۰ هرتزی HDR OLED با Google TV داخلی و پخش کننده اصلی Apple AirPlay 2 می‌باشد. پنل QD-OLED آن کیفیت OLED را با مزایای LED‌های کوانتومی ترکیب می‌کند.

بهترین تلویزیون Samsung Neo QLED QN900B : 8K 

QN900B یک تلویزیون 8K با پردازنده نئو کوانتومی سامسونگ، کنتراست بهبود یافته را ارائه می‌کند و قادر است اشیاء پیش‌زمینه و پس‌زمینه را بخوبی از هم تفکیک کند.

بهترین نوآوری تلویزیون: Skyworth W82

اگر نمی‌دانید بین یک تلویزیون OLED 4K صفحه تخت و یک تلویزیون منحنی برای بازی کدام را انتخاب کنید، Skyworth W82 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این تلویزیون هر دو ویژگی را دارا می‌باشد. با انتخاب یک دکمه روی کنترل از راه دور تلویزیون می‌توان پنل ۱۲۰ هرتزی تلویزیون را مطابق نیاز خود بصورت تخت و یا منحنی درآورد.

بهترین مانیتور: Samsung Odyssey Neo G8

یهترین مانیتور موجود در نمایشگاه CES ۲۰۲۲، یک مانیتور گیمینگ بود. این مانیتور با نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز، زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه و حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت، تمام مشخصات یک مانیتور ایده آل گیمینگ را دارد. پنل منحنی OLED 4K آن هم برای گیمر‌ها و هم برای افراد عادی مناسب به نظر می‌رسد.

بهترین نوآوری در مانیتور: Samsung Odyssey Ark

Odyssey Ark سامسونگ آینده نگرترین مانیتوری بود که در CES ۲۰۲۲ مشاهده شد. این مانیتور از یک OLED منحنی ۵۵ اینچی تشکیل شده که برای بازی عالی به نظر می‌رسد. همچنین می‌توان آن را تا ۹۰ درجه کامل چرخاند تا در بالای سر شما بصورت خمیده قرار گیرد.

محصولات خانه هوشمند

نمایشگاه Ces 2022

بهترین محصول خانه هوشمند: Eufy Security Doorbell Dual

Eufy’s Doorbell Dual یک محصول خانه هوشمند است که مشکل دوگانه امنیت خانه و بیرون از خانه را برطرف می‌کند. این دوربین دوگانه دارای یک دوربین اصلی است که به سمت بیرون کشیده شده است تا تصویر بیرون خانه را ضبط کند و یک دوربین نیز برای کنترل ورودی راهرو خانه در نظر گرفته شده است.

بهترین محصول سلامتی هوشمند: ترازوی هوشمند Withings Body Scan

Withings یک ترازوی هوشمند می‌باشد که فعالیت‌های عصبی و آمار ECG (نوار قلب) بدن انسان را اندازه گیری می‌کند و با تجزیه و تحلیل داده‌های سلامت بدن انسان، می‌تواند تناسب اندام شما را در خانه ارزیابی کند.

بهترین جارو برقی رباتیک: Ecovacs Deebot X1 Omni

جارو برقی‌های رباتیک هنوز نیازمند تعامل انسان برای پاک کردن کیسه زباله خود هستند.Ecovacs Deebot X1 Omni  بدون نیاز به کمک انسان، کیسه جارو برقی را تخلیه می‌کند، مخزن آب جاروبرقی ربات را دوباره پر می‌کند و همزمان با تخلیه سطل زباله، پارچه آن را نیز تمیز می‌کند.

بهترین نوآوری خانه هوشمند: ابزار‌های توسعه دهنده  آمازون الکسا

آمازون با استفاده از ابزار‌های توسعه دهنده می‌تواند الکسا (یا هر پلتفرم خانه هوشمند دیگری) را مدیر خانه شما کند. این ابزار‌ها به شما این امکان را می‌دهند که دستگاه‌های هوشمند مختلف را تحت یک استاندارد خاص، یکپارچه کنید و همه آن‌ها را با دستیار انتخابی خود کنترل نمایید.

خودرو

نمایشگاه Ces 2022

بهترین خودرو: مرسدس بنز ویژن EQXX

یکی از بزرگترین مشکلات خورد‌های برقی، بعد از مشکلات شارژ، برد آن هاست. راه حل برطرف کردن این مشکل قرار دادن یک باتری بزرگتر در آنهاست. این کار یه راه حل مقیاس پذیر نخواهد بود. راندمان سوخت بهتر راه حل به مراتب بهتری برای حل این مشکل است. مرسدس بنز EQXX با برد ۶۵۰ مایلی یا ۱۰۰۰ کیلومتری میله ۵۰ درصد بهتر از بهترین محدوده فعلی در یک EV است.

بهترین نوآوری خودرو: BMW iX Flow

iX Flow مانند پوست آفتاب پرست، یک فناوری برای رنگ آمیزی خودرو می‌باشد و اجازه تغییر دادن رنگ خودرو را به شما می‌دهد. این ویژگی یک قابلیت بسیار شگفت انگیز است حتی اگر در حال حاضر محدود به رنگ‌های سیاه، سفید و خاکستری باشد. این ویژگی در عمل بسیار جالب به نظر می‌رسد و ما را مشتاق ارائه نسخه تمام رنگی آن می‌کند.

بهترین ابزار مفهومی خودرو: LG Omnipod

ال‌جی Omnipod را به‌عنوان توسعه‌دهنده فضای زندگی شما در جاده توصیف می‌کند. این محصول تمام امکانات رفاهی موجود را که می‌توانید از آپارتمان یا کابین درجه یک خود انتظار داشته باشید، را ارائه می‌دهد. Omnipod می‌تواند فضای داخل خودرو را با توجه به نیاز شما تغییر دهد. این فضا می‌تواند در یک لحظه یک دفتر و در لحظه دیگر یک سینما باشد. ال‌جی می‌گوید با این کار تمایز بین خانه و ماشین را از بین می‌برد. اگر فکر می‌کنید ممکن است در آینده در ماشین خود زندگی کنید، می‌توانید روی این فناوری حساب کنید.

بهترین لوازم جانبی خودرو:Nextbase iQ 

Nextbase iQ یک دوربین امنیتی مجهز به هوش مصنوعی برای خودرو شماست. این دوربین از 4G LTE و اتصال Wi-Fi پشتیبانی می‌کند . این دوربین در صورت تصادف، Nextbase iQ بصورت خودکار خدمات اضطراری را مطلع می‌کند. موقعیت مکانی و اطلاعات مهم پزشکی مانند گروه خون شما را بطور خودکار با آن‌ها به اشتراک می‌گذارد. همچنین امکان بررسی خودرو خود را از راه دور خواهید داشت. در صورتی که در موقعیت خطرناکی قرار گرفتید، Nextbase iQ فوراً فیلم وضعیت شما را به صورت زنده در فضای ابری پخش می‌کند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.