تقدیر همراه اول از پایان‌نامه‌های برتر حوزه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول با همکاری انجمن کامپیوتر ایران، رویداد «جایزه پایان‌نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات» را برگزار می‌کند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق‌و‌توسعه همراه اول با همکاری انجمن کامپیوتر ایران، نخستین گردهمایی تجلیل از رساله های دکتری مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات را برگزار می کند.

هدف این گردهمایی شناسایی و تقدیر از رساله‌های دکتری برتر در حوزه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات بوده و پس از ارزیابی های اولیه پایان‌نامه سال این حوزه در کشور انتخاب خواهد شد.

دانش آموختگان دکتری که رساله خود را در سال های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ دفاع کرده اند، می توانند از ۲۰ دی لغایت ۱۰ بهمن ماه در این رویداد ثبت نام کرده و اطلاعات لازم را تکمیل کنند.

جوایزی که برای این رویداد در نظر گرفته شده به ترتیب نفر اول ۲۰ میلیون تومان، نفر دوم ۱۵ میلیون تومان و نفر سوم ۱۰ میلیون تومان است. همچنین جوایز ارزنده دیگری نیز برای سایر برگزیدگان این رویداد در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی https://csi.org.ir/csicc2022/index-2.html مراجعه کنند.

حمایت از پایان‌نامه‌های برتر توسط همراه اول اغلب موضوعی است که شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری و تکنولوژی نسبت به آن حساس هستند و در کشورهای توسعه یافته هم این موضوع مورد توجه است و دنبال می‌شود.

همراه اول نیز با توجه به سابقه کاری خود در حوزه‌ حمایت از چنین موضوعاتی این بار تصمیم به حمایت از پایان‌نامه‌های برتر گرفته است. این موضوع در راستای حرکت دانش آکادمیک هم‌راستا با بازار رسمی است که به نظر می‌رسد کمک قابل توجهی به توسعه این حوزه کند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.