سازمان فناوری اطلاعات برای حضور استارت‌آپ‌ها در رویداد جهانی وب‌سامیت فراخوان داد

سازمان فناوری اطلاعات ایران برای حضور کسب‌وکارها و استارت‌آپ‌های علاقه‌مند به شرکت در رویداد جهانی «وب‌سامیت» در لیسبون پرتغال، فراخوان داد. مهم‌ترین اهداف این رویداد را می‌توان گردآوردی و ایجاد امکان تبادل نظر میان سخنرانان برجسته، بزرگترین شرکت‌ها و رسانه‌های برتر حوزه فناوری جهان دانست.

به گزارش فاواپرس، وب‌سامیت یک کنفرانس سالانه در حوزه تکنولوژی اطلاعات است که هر ساله به میزبانی کشور پرتغال برگزار می‌شود و به نوعی یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فناوری در جهان به شمار می‌آید. این رویداد از اول تا چهارم نوامبر (۱۰ تا ۱۳ آبان) سال جاری در لیسبون کشور پرتغال برگزار می‌شود.

محورهای این کنفرانس شامل فناوری اینترنت، فناوری‌های نوظهور و سرمایه گذاری خطرپذیر است. مشارکت‌کنندگان در وب‌سامیت طیف وسیعی از کسب‌وکارهای حوزه فناوری، از ۵۰۰ شرکت برتر Fortune گرفته تا شرکت‌های نوپا و نمایندگان صنایع های‌تک هستند.

رویداد سال جاری به صورت حضوری و در دو قالب نمایشگاهی و سمینار برگزار می‌شود. با توجه به روند کند صدور ویزای کشور پرتغال برای هموطنان ایرانی، به استارتاپ‌ها و کسب و کارهای متقاضی حضور در این رویداد توصیه می‌شود در اسرع وقت نسبت به شروع فرآیند اخذ ویزا اقدام کنند.

در سال‌های گذشته نمایندگانی از بخش‌های دولتی، پارک‌های فناوری و کسب‌وکارهای نوپای ایرانی در رویداد مذکور حضور یافته‌اند.

رویداد جهانی Web Summit در سال ۲۰۰۹ تاسیس و اولین گردهمایی آن در دوبلین ایرلند برگزار شد، اما در سال ۲۰۱۶ به طور دائم به لیسبون انتقال یافت. مهم‌ترین اهداف این رویداد مربوط به گردآوردی و ایجاد امکان تبادل نظر میان سخنرانان برجسته، بزرگترین شرکت‌ها و رسانه‌های برتر حوزه فناوری جهان است.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمایشگاه و نشست‌های تخصصی این رویداد می‌توانند به وب‌سایت وب‌سامیت مراجعه کنند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.